ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Το πρόγραμμα, διάρκειας 400 ωρών, 258 ώρες θεωρίας και 142 ώρες πρακτικής σε επιχειρήσεις, υλοποιήθηκε στην Πρέβεζα από 11.03.03 έως 3.6.2003. Κύριες θεματικές ενότητες στη θεωρία απετέλεσαν: management, marketing, εμπορευματολογία, διαδικασία αγοράς- πώλησης, αντιμετώπιση αντιρρήσεων πελατών, μεταγοραστική εξυπηρέτηση πελατών, εξασφάλιση επιστροφής πελάτη, επικοινωνία. Η πρακτική περιλάμβανε πλήρη ένταξη του καταρτιζόμενου στα τμήματα πωλήσεων των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων και ανάληψη εργασιών πώλησης. Οι καταρτιζόμενοι μετά το τέλος του προγράμματος απέκτησαν γνώσεις σχετικές με την: -κατανόηση της λειτουργίας του κυκλώματος της αγοράς και της οικονομίας - πλήρη εικόνα του εμπορίου σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο - σωστή χρήση των νομοθετικών προδιαγραφών και ρυθμίσεων του εμπορικού δικαίου -κατανόηση βασικών εννοιών του management και του marketing κατανόηση του ιδιαίτερα σημαντικού για την επιχείρηση ρόλου του εξωτερικού πωλητή επίσης μπορούν -να προβλέπουν, προγραμματίζουν και να διεκπεραιώνουν αποτελεσματικά τις πωλήσεις ανάλογα με τη στρατηγική προώθησης των πωλήσεων της επιχείρησης -να διαπραγματεύονται με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, για την προώθηση των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησης -να επιλέγουν την πιο κατάλληλη τεχνική πώλησης, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τις τυχόν προβληματικές περιπτώσεις -να επιτυγχάνουν μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων, καταμερίζοντας και αξιοποιώντας σωστά το διαθέσιμο χρόνο. -να εφαρμόζουν και να χειρίζονται αποτελεσματικά, ανάλογα με την περίπτωση, τις σύγχρονες μεθόδους και τα μέσα του marketing -να εφαρμόζουν βασικές αρχές επικοινωνίας ώστε να υιοθετούν τον κατάλληλο τρόπο συμπεριφοράς, αποκωδικοποιώντας τη στάση του πελάτη:
|